martes, 21 de septiembre de 2010

Creieu que estem davant de la democratització de la publicitat o bé davant un monopoli publicitari a Internet?

http://42messages.wordpress.com/2010/09/20/democratitzant-la-publicitat/#comments


Podem veure, en primer lloc que ja al 2007, la compra de Doubleclick, aquesta gran empresa de publictat interactiva, per part de Google, no va tenir una bona rebuda entre els seus competidors, especialment Microsoft, qui també hi estava interessat. Fins i tot, aquest va llançar diverses acusacions a Google, tractant a la companyia de construir un monopoli publicitari que posava en perill la sana competencia que existia en la publicitat a Internet. 

http://www.elpais.com/articulo/internet/Microsoft/Investiguen/Google/monopolio/elpeputec/20070416elpepunet_4/Tes

Però per altra banda, penso que Google Adwards posa a disposició de molts una publicitat que per contra no podrien aconseguir. Es democratitza un servei que fa que augmentin les possibilitats de diverses empreses, igualant les petites i les grans empreses. Les petites i mitjanes empreses no podrien arribar al nivell que moltes grans i internacionals empreses tenen en el mercat gràcies al món de la publicitat. Crec que l'esperança que ofereix aquesta eina de Google és molt beneficiosa i important per diversos empresaris.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario